Zomeractie: een maand gratis lenen voor nieuwe leden

do 13 jun 2024

Wil je lid worden van de Bibliotheek Nieuwegein? Doe dit dan deze zomer nog! Sluit t/m augustus bij de balie een gratis maandabonnement af, ter waarde van € 12,50 euro. Het leuke is: Leen tot op de laatste dag boeken die je nog 3 weken in huis mag hebben. Je hebt dus tot 7 weken leesplezier!

Bekijk de verschillende abonnementen en kies welke bij jou past.

Iets moois voor iedereen

Als lid van de bibliotheek heb je toegang tot onze collectie. Waaronder materialen voor volwassenen en/of jeugd, e-books, luisterboeken en tijdschriften, Muziekweb, online cursussen en gratis wifi en computergebruik.

Bekijk ook onze digitale collectie. Als lid heb je toegang tot vele digitale bronnen en diensten. Met een actuele collectie van ruim 70.000 materialen en toegang tot diverse databanken en naslagwerken, vind je in onze bibliotheek, letterlijk en figuurlijk, een schat aan informatie en inspiratie voor het leven.

Voorwaarden

• De zomeractie geldt enkel als je je bij de balie in de bibliotheek inschrijft.
  • De zomeractie geldt alleen als je langer dan een jaar geen lid bent geweest.
  • De zomeractie is geldig t/m augustus 2024.
  • Het abonnement stopt automatisch.