Lucky Life

Een community waarin gezondheid en leefstijl centraal staat.

Bekijk de agenda

Wil je meer weten over gezondheid en leefstijl? Of gewoon gezellig met anderen erover kletsen? Dan is Lucky Life echt iets voor jou! Lucky Life is een community van Nieuwegeiners. Elke maand komen we samen in de bibliotheek. Loop ook binnen en ga met anderen in gesprek over gezondheid en leefstijl.

Elke keer is er een verdiepend thema dat we vanuit verschillende invalshoeken belichten. En dat thema kiezen jullie – de deelnemers – zelf. Waar heb jij behoefte aan? Wat speelt er in je dagelijks leven of waar loop je tegenaan? Laat het ons weten! Een lokale expert diept elke maand een van die thema’s verder uit om samen te ontdekken hoe je kunt werken aan een betere gezondheid en leefstijl. En hoe je er direct mee aan de slag kunt gaan.

Elke maand van 14.30 – 16.00 uur op de begane grond in het Stadshuis.

Deelname aan het Lucky Life is gratis. Tijdens de zomerstop worden geen Lucky Life-bijeenkomsten georganiseerd.

Meer weten of meedoen?

Kijk in de agenda wanneer de eerstvolgende bijeenkomst is. Of stuur een e-mail naar Demi Hakvoort via: demi.hakvoort@bibliotheeknieuwegein.nl.

Lezingen en workshops

Hieronder vind je een aantal voorbeelden van lezingen en workshops die gegeven zijn in Lucky Life.