Lid worden Inloggen Voorlezen aanzetten

Lucky Life

Een community waarin gezondheid en leefstijl centraal staat.

Lucky Life is een community van Nieuwegeiners die elkaar wekelijks ontmoeten in de bibliotheek. Ze gaan met elkaar in gesprek over gezondheid en leefstijl. Elke maand is er een verdiepend thema dat we vanuit verschillende invalshoeken belichten. De deelnemers bepalen het thema op basis van waar zij behoefte aan hebben, wat er speelt in hun dagelijks leven of waar iemand tegenaan loopt.

Maandelijks diept een lokale expert het thema verder uit om samen te ontdekken hoe je kunt werken aan een betere gezondheid en leefstijl. En aan hoe je hier direct mee aan de slag kunt gaan.

Meer weten of meedoen?

Kijk in de agenda wanneer de eerstvolgende bijeenkomst is. Of stuur een e-mail naar Demi Hakvoort via: demi.hakvoort@bibliotheeknieuwegein.nl.

Lezingen en workshops

Hieronder vind je een aantal voorbeelden van lezingen en workshops die gegeven zijn in Lucky Life.