Lid worden Inloggen Voorlezen aanzetten

Online cursus van de maand: Design thinking

wo 18 okt 2023

Eureka! is het thema van de Maand van de Geschiedenis. Ken je dat, het eureka-moment? Het volgt vaak op een creatieve brainwave. Wil je leren om praktische en theoretische problemen op een creatieve wijze op te lossen? Volg dan de gratis cursus Design thinking. Hierin leer je denken zonder grenzen, ideeën verzamelen, prototypen maken en welke faciliteiten je nodig hebt om daadwerkelijk design thinking door te voeren.

Meer weten over creatief denken?

Wat kun je nog meer met je bibliotheekabonnement dan boeken lenen? Nou, veel. Bijvoorbeeld één van de 160 online cursussen volgen van de onlinebibliotheek (je weet wel, waar je ook e-books en luisterboeken kunt lenen met je abonnement). En ook hiervoor geldt: met je abonnement is het allemaal gratis, dus je mag ze ook alle 160 volgen.

Volg gratis online cursussen met je abonnement

Het is een breed scala aan onderwerpen, zoals werk (solliciteren, functioneringsgesprek, timemanagement…), gezondheid (slapen, burn-out, vitaliteit) en persoonlijke kracht (kritisch denken, sociale intelligentie en de kracht van falen). Elke maand lichten we een cursus uit.