Als lid van de bibliotheek heb je toegang tot alle e-books, tijdschriften en luisterboeken van de online Bibliotheek.

De e-books en luisterboeken staan meteen op je computer, e-reader, tablet of smartphone en blijven, gelijk aan het lenen van een bibliotheekboek, drie weken beschikbaar. Voor tijdschriften geldt dat je elke week één titel een week lang kunt lezen.

If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking

Haruki Murakami

De online Bibliotheek-app

Je kunt ook gebruikmaken van de online Bibliotheek-app om e-books en luisterboeken te zoeken, downloaden én lezen. Je vindt daar ook tijdschriften, die je lekker op je telefoon of tablet kunt doorbladeren en lezen. Als lid van de bieb is dit helemaal gratis! In de online Bibliotheek-app vind je van de geselecteerde tijdschriften het voorlaatste nummer.

Geïnteresseerd?

Kies welk abonnement bij je past. Ons online abonnement, bijvoorbeeld. Waarmee je alleen gebruik kunt maken van de online Bibliotheek. Of een Startersabonnement als je tussen de 18-22 jaar bent.

Vragen?

Vragen over het lenen van e-books worden beantwoord op de website van de online Bibliotheek. Je vindt er bijvoorbeeld stap voor stap uitgelegd hoe je boeken kunt downloaden. Of hoe je luisterboeken zoekt en leent.