ma 15 jul 2024

14.30 - 16.30 uur

PLUS-café: Proeven – vegetarische picknick met auteurs

Op vrijdag 19 juli vieren we een bijzonder moment in de bibliotheek, maar waarom zou je je beperken tot slechts één dag? We starten deze maand op de fiets samen met Doortrappen Nieuwegein en de Historische Kring Nieuwegein! Daarnaast nodigen we u de rest van de maand uit om te proeven van verschillende culturen, kunst of nieuwe hobby’s te ontdekken en nog veel meer!

Vandaag gaan we vegetarisch picknicken terwijl Nieuwegeinse auteurs voordragen uit eigen werk. Iedereen is welkom! Neem zelf een vegetarisch hapje mee, wij zorgen voor de drankjes (en voor mooi weer 😉)

Graag hier online aanmelden

PLUS-café

Het PLUS-café is het lifestyle-café voor bewuste 55-plussers uit Nieuwegein en omgeving, met activiteiten en workshops rondom gezondheid, lifestyle, cultuur, digitale media of de actualiteit.