In februari duiken we met het PLUS-café de toekomst in. We nemen een kijkje in de toekomst met AI op 2 en 9 februari. Op 16 en 23 februari vragen we ons af: Kunnen we ook nog zonder internet? En we testen onze kennis in een verkeersquiz.
PLUS-café
Het PLUS-café is het lifestyle-café voor bewuste 55-plussers uit Nieuwegein en omgeving, met activiteiten en workshops rondom gezondheid, lifestyle, cultuur, digitale media of de actualiteit.