Lid worden Inloggen Voorlezen aanzetten

Ontdek wat je allemaal kan!

Doe in de Bibliotheek mee aan een van de activiteiten, ga aan de slag met je hobby of leer iets nieuws.

Kom jij een schrijfworkshop volgen in de Bibliotheek? Wandel je mee met schrijver Mariken Heitman? Maak je een 3D-creatie in het CityLab? Of kom je luisteren naar keizer Napoleon over zijn Route impériale? Hulp nodig bij digitale zaken met de overheid of de belastingdienst? Oefenen met je theorie-examen? Er is voor iedereen iets te doen in de Bibliotheek. Ontdek wat je allemaal kan.

De septemberfolder bekijk je hier. Wil je je meteen opgeven? Klik verder:

Ouder-kindochtend

Elke woensdagochtend kun je samen met je (klein)kind lekker spelen en lezen in de bibliotheek.

MaakMaandag

Een maakavond voor jongeren en volwassenen. Werk aan je eigen project of maak gebruik van handige technologie.

Informatiepunt

Kun je wel wat hulp gebruiken met je computer? Of heb je een vraag over de digitale overheid?

Cursus AI: wat kun je ermee?

Annelies Mosterdijk laat op dinsdag 3 september zien wat je allemaal kunt met kunstmatige intelligentie.

Wandel mee met Mariken Heitman!

Alles wat leeft, hangt met elkaar samen. Auteur en tuinder Mariken Heitman vertelt je er alles over op dinsdag 10 september.

Leren en werken in de Bibliotheek

Wist je dat je in de Bibliotheek ook heel veel plekken vindt om te studeren en/of te werken? Je kunt bijvoorbeeld een studieplek of werkplek vinden in het ruime Stadscafé of bij onze computerplekken. Er zijn voldoende stopcontacten zodat je met je eigen laptop kunt werken. Maar er zijn ook vaste computers waarop je kunt inloggen.

Nog meer ontdekken? Bekijk alle bibliotheekactiviteiten in de agenda.

Lid worden

Zoveel mensen, zoveel wensen! Kies daarom het abonnement dat het beste bij jou past, inclusief alle ledenvoordelen.

Contact

Wat is het adres van Bibliotheek Nieuwegein? Wat zijn de openingstijden van de bibliotheek en de Buurtpleinen?